Hau IKT klaseko astekaria izango da. Hemen klase bakoitzean zer egin dugun eta horri hausnarketak agertuko dira.
2014ko , urriaren 24a:
Gaur klase honetan gure blog propioa nola egin jakiteko azalpenak jaso ditugu. horrekin hasteko bost sarrrera froga moduan jarri ditugu. horietan bideoak eta irudiak partekatu ditugu, hauek hau da, bideoak eta irudiak modo ezberdinetan jartzeko ikasi ditugu. Sarrerak egiterakoan hauen bilaketa errazagoa eta arinago izan ahal izateko etiketak jartzen ikasi dugu. Ondoren,orrialdeak sortu ditugu bertan astekaria eta erabilitako maerialak , hau da, kontzultatu ditugun weborrrialdeak, jartzeko.
Blogarekin jarraituz , blogaren disenua nolakoa den ere ikasi dugu, bertan adibidez, gadgetak nola erabiltzen diren ikusi dugu. Diseinua kontuan harturik tituloaren atzean irudi bat sartzen ikasi dugu.
Gaurko eguna niretzat oso estresantea izan da , asalpenak oso askar joaten direlako eta oraindik blogarekin trebea ez naizenez , gauza batzuetan galtzen nintzen. Bloga sortzeko goga neukan, baina bloga sortu dudanean ,dana polita izatea pizka bat liosoa dela ikusita, agobiatu egin naiz , gauza honekin oso trebea ez naizelako. espero dut egunak pasatu ahala familiarizatuagoa egotea blogekin eta lana aurrera ondo eramatea, ahal izatea.
2014ko, urriaren 30a:
Gaur klaseari hasiera eman diegu, gure ikaskideen blogak ikusten eta gure blogetan haien linkak partekatzen ikasi dugu. Ondoren, gure bloggaren perfila editatzen ikasi dugu. Honen inguruan blog bat ikusi dugu ere. Ondoren, gure bloggaren lanarekin jarrraituz , feed-ak partekatu ditugu.
Clocckin sartu eta bertatik erloju bat aukeratu eta gure blooggean gadget moduan jarri dugu.
Gaur klasean lasaiago zentitu naiz bloggaren erabilerarekin pixka bat hobeto oldatzen naizelako
2014ko,azaroaren 13a:
Gaur word programa hobeto erabiltzen ikasi dugu , adibibez hiperbinkuloak sartzen ikasi dugu.Guzti hau kontuan izanda, ariketa bat binaka egin dugu, eman dizkiguten argibideak praktikan jarri ditugu. Ariketa ez zaigu oso zaila iruditu, aurretik azalpena jaso dugulako. Hala ere, zenbait arazo ere izan ditugu, adibidez, portada dokumentu maparekin. Azkenik, lana e-gelara igo dugu.
Esan bahar dut,Word-ari buruz ez nekizkien gauza ugari ikasi ditut gaur. Beraz, asko ikasi dut. Ez nekien aurkibidea ain arin egin ahal zela.
2014ko, azaroaren 14a:
Gaur taldeko lanarekin
hasi gara. Lehendabizi, taldean egoera batzuk irakurri eta elkarrekin komentatu
ditugu. Komentatu ditigun gauzak taldeka lan egitearekin zuten zerikuzia,
hau da hausnartu dugu zer onura eta gatazka dakartzan taldeka lan egitea.
Gero testu bat irakurri
dugu: Los jetas y los pasotas. Testuan agertzen zen zer egin behar
dugun taldean jeta bat dugunean, baita honen jarrera nolakoa izaten den ere.
Jetekin izan ditudan esperientziek aberastu nautela esan dezaket, nahiz eta
hauekin momentu txarrak izan, asko ikasi dut pertsona moduan eta nire lanaz
arduratu behar naizela ondorioztatu dut.
Azkenik, talde lanarekin
hasi gara. Taldeko fitxa egin dugu, baita bakoitzaren rola zehaztu ere. Amaitzeko,
site bat ireki dugu bertan gure taldeko lana jartzeko.
2014ko ,azaroaren 20a:
Taldeko
proiektuarekin hasi gara lanean hai zuzen sitekin hasi gara lanean.
Gloster programarekin egin dugu eskema bat. Ez nuen ezagutzen programa hau eta
nahiko erreza iruditu zait, era berean, oso bisuala da eta begietatik azkar
sartzen da. Beraz, hau umeei jartzeko oso ondo dago, bertan jarritako
informazioa argi ikusiko dutelako. Egindako mapa kontzeptualean IKT-en erabilera sustatzeko inplikatuak dauden elementuak jarri ditugu. Taldean pentsatu dugu IKT-en erabilera eskolan sustatzeko eta erabiltzea egin behar dela.
Ondoren kronograma egiten hasi gara, bertan abendura arte egun bakoitzean egingo duguna aipatzen. Beti taldean egiten duguna sitean sartu behar dugu.
Saio hau aprobetxagarria izan dela pentsatzen dut, talde osoa lanean aritu delako .
2014ko, azaroaren 21a:
Gaur bideo bat ikusi dugu
konpetentzia digitalei buruz. Bideo honek azaltzen zigun gero eta tresna
sofistikatuagoak ditugula eta gure gizartea gero eta teknologikoagoa dela,
baina horrek gauzak guztiak ez ditugula ondo erabiltzen. Alfabetze digital
gehiago behar da, mundo teknologiko onetara ondo moldatuta egoteko, ere, ikasi
behar dugu nola jokatu behar den sare sozialetan. Eskolak alfatizatze digital
honetan interesatu behar da. Etengabe eraldatzen den mundu batean bizi gara
eta ikasleak horretara egokitu behar ditugu.
Guztion artean hausnarketa
egin dugu. gero irakasleak azaldu digu Delicius programean link batzuk
sartu behar ditugula, guk bilatuako informazioaren inguruan. Hau bakarkao lana
izango da.
Saio hau aprobetxatu dugu
hirugarren entregagaia egin dugulako.
Ez nuen ezagutzen
Delicius programa eta oso erabilgarri iruditu zait lanak eta proiektuak
egiterakoan ,baliagarria izan daiteke lanen linkak gordetzeko.
2014ko, azaroaren 27a:
Gaurko egunean, Deliciousen
jarritako URL-ak bat aukeratu behar izan dugu. Taula batean testuari buruzko
informazioa jarri gugu eta sitera igo dugu lan indibiduala. Ondoren,
taldean bildu gara bilatutako informazioari buruz komentatzeko. Taldekide
bakoitzak bilatutakoa aipatu du eta ondoren idei garrantzitsu batzuk komentatu
ditugu guztion artean.
Landu dudan testua
hausnarketara eraman nau eta ondorioztatu dut IKT-ak beharrezkoak direla Lehen
Hezkuntzan, baina horretarako guztion parte-hartzea beharrezkoa da: ikasle,
irakasle, ikastxe, guraso... Honetaz gain, irakasleen trebekuntza gai honetan
beharrezkoa da ikasleekin tresna aproposak sustatzeko.
2014ko, abenduaren 11a:
Klase honetan proiektuan asko aurreratu behar izan dugu,
hasteko, IKT ak sustatzeko hainbat proposamen bilatu ditugu. Aukeratu
dugun proiektua, webgune bat izan da, Childtopia izenekoa. Bertan, jokuak eta
ariketa didaktikoak daude eta kurtso osoan erabiltzea proposatu dugu eta web
hori Ikt-ak erabiltzeko aukera ona izango da.
Proiektua adostu ondoren , proiektuaren txostena egiten hasi gara.
Proiektua adostu ondoren , proiektuaren txostena egiten hasi gara.
Esan behar dugu ere, gaur sitekin araso bat izan dugula,eta arasoak normalean , ematen dituenez , ez da oso programa egokia taldeka lan egiteko, pertson batzuk aldi berean editatzen daudenean arasoak ematen dituelako.
2014ko, abenduaren 12a:
Gaur proiektuaren txostena amaitu dugu eta sitera igo
dugu eta aurkezpenerako power point-a egin dugu.Gero, klaseko talde batek bere
proiektua aurkeztu du. Ondoren ,gure taldeko autoebaluazioa egin dugu taldekide
guztien artean.
Denbora gutxi genuenez ez nuen uzte denbora emango zuenik
lana amaitzeko, baina azkenean lana ondo atera zaigu. Uste dut
aukeratu dugun webgunea oso aproposa dela IKT-ak eskolan sustatzeko.
2014ko, abenduaren 18a:
Gaurko saio
aurlkezpenak egiteko izan da. Lehengoz talde batel haren moduloaren aurkezpena
egin du eta ondoren IKT aurkezpenak egon dira, horien artean gure taldearen
aurkezpena egon eta aurkezpenaren ematza ona izan dela uzte dut. Azkenik,
irakasgaiaren ebaluaketa bat egin dugu.
2014ko, abenduaren 19a:
Gaur IKT azkenengo eguna
izan da eta klasera oso gende gutxi etorri , egi esan gaur bakarrik aurezpenak
egon dira, eta klasea lehenago bukatu egin da. Gaur ere talde ebaluaketa
bat egin behar izan dugu eta taldeari nota bat jarri zan behar diogu.
No hay comentarios:
Publicar un comentario