ASTEKARIA



Hau IKT klaseko astekaria izango da. Hemen klase bakoitzean zer egin dugun eta horri hausnarketak agertuko dira.

2014ko , urriaren 24a:


 Gaur klase honetan gure blog propioa nola egin jakiteko azalpenak jaso ditugu. horrekin hasteko bost sarrrera froga moduan jarri ditugu. horietan bideoak eta irudiak partekatu ditugu, hauek hau da, bideoak eta irudiak modo ezberdinetan jartzeko ikasi ditugu. Sarrerak egiterakoan hauen bilaketa errazagoa eta arinago izan ahal izateko etiketak jartzen ikasi dugu. Ondoren,orrialdeak sortu ditugu bertan astekaria eta erabilitako maerialak , hau da, kontzultatu ditugun weborrrialdeak, jartzeko. 

Blogarekin jarraituz , blogaren disenua nolakoa den ere ikasi dugu, bertan adibidez, gadgetak nola erabiltzen diren ikusi dugu. Diseinua kontuan harturik tituloaren atzean irudi bat sartzen ikasi dugu.

 Gaurko eguna niretzat oso estresantea izan da , asalpenak oso askar joaten direlako eta oraindik blogarekin trebea ez naizenez , gauza batzuetan galtzen nintzen. Bloga sortzeko goga neukan, baina bloga sortu dudanean ,dana polita izatea pizka bat liosoa dela ikusita, agobiatu egin naiz , gauza honekin oso trebea ez naizelako. espero dut egunak pasatu ahala familiarizatuagoa egotea blogekin eta lana aurrera ondo eramatea, ahal izatea.


2014ko, urriaren 30a:

Gaur klaseari hasiera eman diegu, gure ikaskideen blogak ikusten eta gure blogetan haien linkak partekatzen ikasi dugu. Ondoren, gure bloggaren perfila editatzen ikasi dugu. Honen inguruan blog bat ikusi dugu ere. Ondoren, gure bloggaren lanarekin jarrraituz , feed-ak partekatu ditugu.

Clocckin sartu eta bertatik erloju bat aukeratu eta gure blooggean gadget moduan jarri dugu.

Gaur klasean lasaiago zentitu naiz bloggaren  erabilerarekin pixka bat hobeto oldatzen naizelako




 2014ko,azaroaren 13a:

Gaur word programa hobeto erabiltzen ikasi dugu , adibibez hiperbinkuloak sartzen ikasi dugu.Guzti hau kontuan izanda, ariketa bat binaka egin dugu, eman dizkiguten argibideak praktikan jarri ditugu. Ariketa ez zaigu oso zaila iruditu, aurretik azalpena jaso dugulako. Hala ere, zenbait arazo ere izan ditugu, adibidez, portada dokumentu maparekin. Azkenik, lana e-gelara igo dugu.

Esan bahar dut,Word-ari buruz ez nekizkien gauza ugari ikasi ditut gaur.  Beraz, asko ikasi dut. Ez nekien aurkibidea ain arin egin ahal zela.



2014ko, azaroaren 14a:
Gaur  taldeko lanarekin hasi gara. Lehendabizi, taldean egoera batzuk irakurri eta elkarrekin komentatu ditugu.  Komentatu ditigun gauzak taldeka lan egitearekin zuten zerikuzia, hau da hausnartu dugu zer onura eta gatazka dakartzan taldeka lan egitea.

Gero testu bat irakurri dugu: Los jetas y los pasotas. Testuan agertzen zen zer egin behar dugun taldean jeta bat dugunean, baita honen jarrera nolakoa izaten den ere. Jetekin izan ditudan esperientziek aberastu nautela esan dezaket, nahiz eta hauekin momentu txarrak izan, asko ikasi dut pertsona moduan eta nire lanaz arduratu behar naizela ondorioztatu dut.

Azkenik, talde lanarekin hasi gara. Taldeko fitxa egin dugu, baita bakoitzaren rola zehaztu ere. Amaitzeko, site bat ireki dugu bertan gure taldeko lana jartzeko.


2014ko ,azaroaren 20a:
Taldeko proiektuarekin hasi gara lanean hai  zuzen sitekin hasi gara lanean. Gloster programarekin egin dugu eskema bat. Ez nuen ezagutzen programa hau eta nahiko erreza iruditu zait, era berean, oso bisuala da eta begietatik azkar sartzen da. Beraz, hau umeei  jartzeko oso ondo dago, bertan jarritako informazioa argi ikusiko dutelako. 

Egindako mapa kontzeptualean IKT-en erabilera sustatzeko inplikatuak dauden elementuak jarri ditugu. Taldean pentsatu dugu IKT-en erabilera eskolan sustatzeko eta erabiltzea egin behar dela.


Ondoren kronograma egiten hasi gara, bertan abendura arte egun bakoitzean egingo duguna aipatzen.  Beti taldean egiten duguna sitean sartu behar dugu.


Saio hau aprobetxagarria izan dela pentsatzen dut, talde osoa lanean aritu delako .


2014ko, azaroaren 21a:
Gaur bideo bat ikusi dugu konpetentzia digitalei buruz. Bideo honek azaltzen zigun gero eta tresna sofistikatuagoak ditugula eta gure gizartea gero eta teknologikoagoa dela, baina horrek gauzak guztiak ez ditugula ondo erabiltzen. Alfabetze digital gehiago behar da, mundo teknologiko onetara ondo moldatuta egoteko, ere, ikasi behar dugu nola jokatu behar den sare sozialetan. Eskolak alfatizatze digital honetan interesatu behar da. Etengabe eraldatzen den mundu batean bizi gara eta ikasleak horretara egokitu behar ditugu. 

Guztion artean hausnarketa egin dugu. gero irakasleak azaldu digu Delicius programean link batzuk sartu behar ditugula, guk bilatuako informazioaren inguruan. Hau bakarkao lana izango da.
Saio hau aprobetxatu dugu hirugarren entregagaia egin dugulako.
 Ez nuen ezagutzen Delicius programa eta oso erabilgarri iruditu zait lanak eta proiektuak egiterakoan ,baliagarria izan daiteke lanen linkak  gordetzeko.

2014ko, azaroaren 27a:
Gaurko egunean, Deliciousen jarritako URL-ak bat aukeratu behar izan dugu. Taula batean testuari buruzko informazioa jarri gugu eta sitera igo dugu lan indibiduala.  Ondoren, taldean bildu gara bilatutako informazioari buruz komentatzeko. Taldekide bakoitzak bilatutakoa aipatu du eta ondoren idei garrantzitsu batzuk komentatu ditugu guztion artean.

Landu dudan testua hausnarketara eraman nau eta ondorioztatu dut IKT-ak beharrezkoak direla Lehen Hezkuntzan, baina horretarako guztion parte-hartzea beharrezkoa da: ikasle, irakasle, ikastxe, guraso... Honetaz gain, irakasleen trebekuntza gai honetan beharrezkoa da ikasleekin tresna aproposak sustatzeko. 


2014ko, abenduaren 11a:

Klase honetan proiektuan asko aurreratu behar izan dugu, hasteko, IKT ak sustatzeko hainbat proposamen bilatu ditugu. Aukeratu dugun proiektua, webgune bat izan da, Childtopia izenekoa. Bertan, jokuak eta ariketa didaktikoak daude eta kurtso osoan erabiltzea proposatu dugu eta web hori Ikt-ak erabiltzeko aukera ona izango da.
Proiektua adostu ondoren , proiektuaren txostena egiten hasi gara.

Esan behar dugu ere, gaur sitekin araso bat izan dugula,eta arasoak normalean , ematen dituenez , ez da oso programa egokia taldeka lan egiteko, pertson batzuk aldi berean editatzen daudenean arasoak ematen dituelako.

2014ko, abenduaren 12a:

Gaur proiektuaren txostena amaitu dugu eta sitera igo dugu eta aurkezpenerako power point-a egin dugu.Gero, klaseko talde batek bere proiektua aurkeztu du. Ondoren ,gure taldeko autoebaluazioa egin dugu taldekide guztien artean.
Denbora gutxi genuenez ez nuen uzte denbora emango zuenik lana amaitzeko, baina azkenean lana ondo atera zaigu. Uste dut aukeratu dugun webgunea oso aproposa dela IKT-ak eskolan sustatzeko.


2014ko, abenduaren 18a:
Gaurko  saio aurlkezpenak egiteko izan da. Lehengoz talde batel haren moduloaren aurkezpena egin du eta ondoren IKT aurkezpenak egon dira, horien artean gure taldearen aurkezpena egon eta aurkezpenaren ematza ona izan dela uzte dut. Azkenik, irakasgaiaren ebaluaketa bat egin dugu.


2014ko, abenduaren 19a:
Gaur IKT azkenengo eguna izan da eta klasera oso gende gutxi etorri , egi esan gaur bakarrik aurezpenak egon  dira, eta klasea lehenago bukatu egin da. Gaur ere talde ebaluaketa bat egin behar izan dugu eta taldeari nota bat jarri zan behar diogu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario